Žiniasklaida vs. Social Media. Odė „Kas vyksta Kaune“ (foto)

Ko gero ir jums, kaip ir man daug teko girdėti apie žmonių kuriamą žiniasklaidą. Įvairūs užsienio šaltiniai, rašantys „social media“ tema dažnai primena, kad žurnalistika, o tiksliau žurnalistai turi transformuotis ir prisitaikyti prie kintančių vartotojų įpročių.

Labai gražus pavyzdys, kaip galima pritaikyti socialinės medijos platformą Facebook operatyvios foto / video medžiagos ištransliavimui ir surinkimui, nutiko ketvirtadienio vakarą Kaune. Man pačiam asmeniškai teko sudalyvauti audroje, kuri įsismarkavo tik prasidėjus jazz‘o muzikos koncerte Kauno Amfiteatre. Nuo lietaus teko slėptis garsistų palapinėje, kuri tą pavakarę pasirodė esanti labai talpi. Šaunu dar tai, jog viską pavyko nufilmuoti ir greituoju būdu išplatinti Facebook tinkle „Kas vyksta Kaune“ kanale, o nuo šio video įdėjimo vartotojai visą vakarą siuntė savuosius foto ir video įspūdžius, taip gavosi, jog ketvirtadienio vakarą kanalo srautas buvo tikrų tikriausia potvynio naujienų agentūra, kur kanalo draugai ne tik dalinosi savo medžiaga, bet ir pranešdavo, kuriose miesto dalyse didžiausi potvyniai.

Kadangi nesame savanaudžiai, turima video informacija pasidalinome su 15min Kauno žurnalistu Tomu, kuris operatyviai ją išplatino; to pasekoje per parą video iš audros epicentro Amfiteatre buvo peržiūrėtas daugiau nei 20k kartų.

Džiaugiamės, jog šiuo neplanuotu „projektu“ pavyko parodyti, kaip gali būti tinkamai išnaudojamos socialinių tinklų platformos ir dėkojame visiems, kurie prisideda prie pačių miestiečių kuriamo informacinio kanalo.

O pabaigai, keletas „Kas vyksta Kaune“ kanalo draugų užfiksuotų foto kadrų.