FACEBOOK naujienos ir patarimai #41

Sveiki gyvi antradieninių naujienų skaitytojai. Šį kartą ir vėl – keliolika susistemintų nuorodų apie praėjusios savaitės Facebook evoliuciją. Gero domėjimosi!



Pagrindinė savaitės tema – artėjanti PRIVATUMO temos kulminacija
Ko gero, sutiksite, jog Facebook‘o tema - privatumas naujienas sekantiems – tokia pati monotoniška tema kaip ir sekti pakaunės įvykių įvairias interpretacijas, tačiau yra, kaip yra, ir šiandien vėl sugrįžtame prie šios temos.

Facebook‘o grėsmė – prarasti draugus ONLINE. Apie tai rašo kanadiečiai.

Privatumas Facebook‘e tapo žurnalo TIME viršelio tema.

Social media platformų kūrėjai parduoda jūsų privačius duomenis reklamdaviams.

Facebook‘as ruošiasi pristatyti supaprastintus privatumo nustatymus. Galbūt šis atnaujinimas sustabdys dienos „Atsijunk nuo Facebook‘o“ plitimą. Ta proga ilgai tylėjęs prabilo ir Markas...



Facebook testas įdėmiai įvykius sekantiems
Ketvirtadienis mums buvo itin įdomus, nes beveik visą dieną su kolega Ariu „prabrainstorminom“, ką darysim po naujos ir žaibiškai įvestos taisyklės, sakančios, kad Facebook LIKE puslapiai naujiems fanams rodomą individualų puslapį leis nustatyti tik po projekto autorizacijos, kuri galima turint 10000 fanų arba reklamai išleidus daugiau nei 20k $. Ta proga net ir tinklaraščio įrašą parašėm, o vakare mėgavomės paneigta žinia, kuri vainikavo ketvirtadienį:)

Virtualus klientų aptarnavimas pasitelkiant “Social mediją”
Mažų mažiausiai kuo jūsų verslui gali padėti socialiniai tinklai – tai išmokyti jus bendrauti akis į akį su tiesioginiu vartotoju, kreipti dėmesį į jų išsakomas mintis ir taip tobulinti savo vykdomus procesus. Šią savaitę norime jus supažindinti su keliomis nuorodomis, kuriose šia tem air diskutuojama.

Taigi, 7 priežastys, kodėl socialinė medija gali būti puikus sprendimas jūsų klientų aptarnavimo centrui.

Daugeliui net ir pradėjus naudoti Facebook‘ą atrodo, kad viskas, kas daroma socialiniuose tinkluose, yra daroma piaro tikslais, o susirašinėjimas su vartotojais – naujos kartos marketingas, tačiau dar retos įstaigos mūsų šalyje (taip pat ir užsienyje) sistemina socialinių tinklų pagalba gautą vartotojų „feedback‘ą“. O reikėtų, ir būtent apie tai – MASHABLE straipsnis.



Mobiliosios FACEBOOK naujovės
FB’as praėjusią savaitę pranešė, jog pristato naujausią savo mobiliąją versiją ZERO
, kuria buvo galima naudotis ir anksčiau. Įdomu tai, jog ši versija skirta labiau propaguoti Facebook’o mobilųjį naudojimą + operatoriai, dalyvaujantys projekte neapmokestina ZERO duomenų srauto. Mūsuose šią paslaugą palaiko vienintelis OMNITEL.

ANDROID‘as skelbia panaudojęs Graph API pirmiau už iPhone. Lauksime žinių iš kitų rinkos dalyvių, nes pasirodžius informacijai apie vieną, kiti ilgai netrunka.



Įdomių naujienų santrauka
Facebook įkūrėjas Markas Zuckerbergas Holivudo kuriamame filme vaizduojamas kaip negailestingas sekso maniakas
.

Apie populiariausius prekinius ženklus Facebook’e rašo Techcrunch ir tope pasigenda Apple, kuris taip ir neįsikūrė Facebook platformoje. Taip pat keista matyti MICROSOFT, kuris top sąraše – 99…

Pritaikymas
Indijoje Naujojo Delio transport policija naudoja Facebook’o platformą, kad iš vartotojų paprastu būdu surinktų informaciją apie eismo problemas.


Chatroulette jau turi analogą Facebook‘e. Tai ChatVille, kuris nori tapti draugišku žaibiškai plintančio pokalbių kambario pakaitalu.

VISA ir FIFA siūlo sekti pasaulio futbolo čempionato įvykius per Facebook apps’ą.



Nauji projektai už Facebook‘o ribų
Kiek jūsų profilis saugus Facebook‘e
? Sužinokite pasitelkę naująjį projektą Reclaimprivacy.org

Sužinokite, dėl ko blogai atviras Facebook‘o profilis. Šia tema jus supažindins labai panašus į Facebook‘ą puslapis OPENBOOK.

Iki kitų susitikimų!