FACEBOOK naujienos ir patarimai #38

Sveiki visi, skaitantys “Komunikacija Facebook’e” savaitinę naujienų santrauką. Šį kartą, kaip ir įprastai, antradieniais, jums pristatome tai, ką įdomaus ir naudingo pavyko sužinoti apie socialinę mediją ir Facebook tinklą praėjusią savaitę. Tad gero domėjimosi!

Savaitės įvykis. Naujasis “Like” mygtukas - ne toks nekaltas

Su naujosiomis Facebook ekosistemos funkcijomis, kai nesunkiai ir paprastai galima integruoti naująsias programas, atėjo dar viena privatumo arba asmens duomenų saugumo banga, kai Facebook tinklo kūrėjai sako, jog socialumas pakeis tradicinius web puslapius, tuo tarpu saugumo internete šalininkai nenori sutikti su tokiu duomenų “nutekinimu”.

Tuo tarpu, prie oficialaus LIKE atsirado ir „open source“ DISLIKE, kuriuos vartotojai gali įsidėti į web puslapį.



Įdomesnės savaitės naujienos

Vienos JAV mokyklos direktorius ragina tėvus ištrinti visus jų vaikų profilius socialiniuose tinkluose.

Kodėl dabar jau nieks nesustabdys ar nesureguliuos Facebook‘o invazijos?

Armėnijoje viena bažnyčia pradėjo komunikaciją socialiniuose tinkluose, į pagalbą tam telkiasi Twitter‘į, Facebook‘ą ir YouTube.

Naujos funkcijos / integravimas

Nors atnaujintą renginių modulį jau naudojam ilgiau nei mėnesis, Facebook‘as tik dabar išplatino oficialų pranešimą šia tema. Šis atnaujinimas itin naudingas tiek renginių reklamuotojams, tiek ir vartotojams, kai kiekvienas renginys turi savo atskirą SIENĄ, ant kurios visi gali dalintis naujausia informacija.

Žvilgsnis į naująjį Facebook modulį „Siūlomi puslapiai“, kuris skatins didesnį žmonių jungimasi prie fanų puslapių.

Facebook‘as bandys efektyvinti mokamos reklamos paspaudimų skaičių.

Ką programuotojai ekperimentuodami nuveikė per kelias dienas bandydami naująsias GRAPH API funkcijas, kurios įgalina Facebook vartotojų duomenų naudojimą.

Nuo šiol atsirado galimybė norima tvarka dėliotis “Like” puslapius ir kitus ryšius, tačiau dalis vartotojų nėra patenkinti INFO dalies atnaujinimu privačiuose profiliuose.

Amazon Kindle taip pat bandosi Facebook‘o integravimą. Kalbama, jog gegužės pabaigoje visi vartotojai galės šia naująja funkcija naudotis

Subūręs 7 mln. palaikytojų Facebook‘e būrį, STARBUCKS nestovi vietoj ir jiems siūlo naująją savo aplikaciją, kurios pagalba galima valdyti lojalumo kortelę.

Nauja – tai pamiršta sena. Taip galima pristatyti pasirodžiusią informaciją, jog Facebook‘as nori, kad ant lokalių įstaigų durų kabėtų lipdukas su informacija, kaip tapti fanu iš mobilaus įrenginio. Kol kas Lietuvoje ši paslauga veikia tik su OMNITEL (kiti 2 operatoriai tyli), tačiau tuo pačiu manome, kad šiam lipdukui dar labia trūksta QR kodo, nes sms siuntimas – šiokia tokia atgyvena. O šioje nuorodoje rasite  PDF failą, iš kurio galite pasigaminti lipduką ir savo įstaigai.

Pritariame, kad Facebook‘ui stipriai trūksta video statistikos modulio, o taip pat, pačios funkcijos normalaus veikimo, nes dabar dažnai „video upload“ procesas užsitęsia neregėtai ilgą laiką.

Praktiniai patarimai

LIKE mygtuko integravimas į WORDPRESS‘ą (keli būdai, 1 ; 2)

5 dalykai, kurie socialinėje medijoje jums gali padėti sukurti grįžtamąjį ryšį su vartotojais.

Apie tai, kokią internetinę programinę įrangą galime naudoti savo socialinių tinklų nuolatiniam atnaujinimui.

MASHABLE siūlo išbandyti programą, kuri įgalina jūsų fanų puslapiui ar grupei turėti individualų pokalbių kambarį.

Ir pabaigai, top 10 priežasčių, dėl ko reikėtų palikti Facebook tinklą (ačiū Mariui už nuorodą)

Tad tiek šiam antradieniui ir ačiū, jog esate kartu!

P.S.
Prašymas visiems lietuviškiems šaltiniams, cituojantiems vieną ar kitą nuorodą. Būtų labai malonu, jei perskelbdami informaciją nurodytumėt, iš kur paėmėt nuorodą.