FACEBOOK naujienos ir patarimai #34

Sveiki visi, kas gyvi po gražiausios ir didžiausios pavasario šventės. Šį kartą šventės šiek tiek išardė ir mūsų darbotvarkę, tad šios savaitės FB‘o naujienos – diena vėliau, tad ir pradėkime nuo svarbiausios praėjusios savaitės naujienos apie „Community pages“.

Savaitės įvykis – naujo tipo FANŲ PUSLAPIAI

„Community pages“ – kol kas apie juos daug informacijos nėra, tačiau aišku viena: FACEBOOK‘as nori atsijoti tikruosius prekinių ženklų reprezentuotojus ir jiems palikti esamą fanų puslapių modulį, o visokiom iniciatyvom ir buvo sukurtas „Community pages“  tipas. Kol yra nedaug informacijos apie tai ir laukiam oficialaus FACEBOOK pranešimo, skaitome įvairių portalų vartotojų komentarus, kuriuose jie rašo, jog FB‘as rengia dar kelis FANŲ puslapių tipus, o kaip bus iš tikrųjų, patys artimiausiu metu pamatysime. Tuo pačiu vienas įrašiukas apie galimą „Community pages“ pritaikymą.

Naujausia / atnaujinta FACEBOOK funkcija- renginių modulis


Kaip ir buvo galima tikėtis ir kaip buvo rašyta prieš mėnesį, FACEBOOK'as, praėjusią savaitę atnaujinęs renginių modulį ir padaręs jį labiau socialesniu, vakar jau rodo papildomą galimybę sukurtiems renginiams parduoti bilietus per EVENTBRITE bilietų pardavimo tarnybą. Gaila, kad Lietuvoj ji kol kas nelabai stipriai naudojama (nebent nemokamų renginių, konferencijų registracijai), tačiau tai pirmas FACEBOOK'o žingsnis link renginių dalies monetavizavimo.



Kitos FACEBOOK naujienos

Neretai mums žmonės bando įrodyti, jog FACEBOOK komunikacija – juokų darbas. Tereikia imti pavyzdį iš didžiųjų fanų puslapių ir bandyti kažką panašaus daryti. Mūsų manymu, blogiausia, kad dažnai didieji fanų puslapiai dažnai patys nepaiso nerašytų FACEBOOK etiketo taisyklių ir žmonės mokosi iš antipavyzdžių. Kad to nebūtų, rekomenduojame šį rašinį, kuriame dar kartą primenamos amžinosios FACEBOOK tiesos.

MASHABLE istorija, kaip FACEBOOK‘as padėjo atgyti roko grupei.

Šiuo metu FACEBOOK‘as Amerikoje – ieškomiausias žodis paieškoje. Tikriausiai prie to stipriai prisideda, kad žmonės vis dar adresą veda ne tiesiogiai, o paieškos startiniame puslapyje ieško pagal žodį „Facebook“.

Kodėl jūsų prekiniam ženklui jau dabar reikia kurtis FACEBOOK‘e?

Visi faktai apie FACEBOOK‘ą viename dideliame paveikslėlyje.

Politikas atšauktas po to, kai buvo užtiktas darbo metu bežaidžiantis Farmville.

Yahoo us FACEBOOK‘u jau ne tik straipsniais spaudoje demonstruoja savo draugystę. Praėjusią savaitę paskelbta, jog YAHOO turi FACEBOOK Connect funkciją.

Ne tik Lietuvoje galima sutikti „FAKE“ FACEBOOK profilių. Štai vienas iš antipavyzdžių su nemokamu 500$ kupono dalybomis.

Žmonės labai laukia FACEBOOK programos Ipad‘ui, tačiau pats FACEBOOK‘as kol kas dar jos nesiūlo. Tiesa, Appstore jau buvo pasirodžiusi FAKE programa už 3$.

5 dalykai kurie neveikia ir veikia ant FACEBOOK fanų puslapių ir ką daryti, kad tai veiktų?

Kitos „social media“ naujienos

MICROSOFT savo naujuosius „social media“ telefonus pristatys balandžio 12-ąją. Ko gero, nori suspėti ant f8 konferencijos.

Straipsnis apie tai, kokie reklamos tipai geriausiai veikia socialinėje medijoje.

TWITTER‘is atnaujina savo titulinį puslapį.

6 dalykai, kurių negali socialinė medija padaryti jūsų verslui.

Apie Foursquare

Foursquare įkūrėjo mintys, kaip tapti šio tinklo geriausiu draugu

Kaip Foursquare dirba su prekiniais ženklais ir ką siūlo vartotojams

Foursquare + Google Maps = FourWhere

Tad ačiū visiems, jog domitės FACEBOOK naujienomis, jei turėsite minčių dėl FB‘o komunikacijos, kažkokių naujovių ir pan., būtinai brukštelkite mums. Iki kitos savaitės!