Keli pamąstymai, ko FACEBOOK‘as siekia su „Community pages“

Sveiki, vakar plačiajame internete pasirodė informacija, jog FACEBOOK‘as paleidžia naują FANŲ PUSLAPIŲ tipą, tai „Community pages“. Būtent apie tai – šiame tinklaraščio įraše.

Taigi, teko perskaityti kelis straipsnius apie tai ir susidariau įspūdį, jog "Community pages" skirti įv. iniciatyvoms, pvz. Drąsius Kedys, Ląžinuosi, kad Kaunas surinks daugiau nei Trakai, I love Coffee ir pan, t.y.  tokioms, kurių įkūrėjai neturi nieko bendro su prekiniais ženklais. Kai kurie jau nuo anksčiau esantys tokio tipo puslapiai labai dideli, o tų puslapių administratoriai kartais kanalus naudoja ne patiems geriausiems tikslams, tad gali būti, kad didieji puslapiai bus nusavinami Facebook'o, ir taps lyg atskiri FORUMAI ar FACEBOOK portalo dalys. Pvz I love Pizza ir pan. Dar vienas variantas, kad galbūt Facebook'as juos pardavinės kokiems rimtesniems prekės ženklams?

Galbūt atsiras galimybė pvz. prekiniam ženklui neturint savo fanų puslapio, jį sukurti kažkokiam prijaučiančiam vartotojui, o vėliau FACEBOOK'as sudarys išsipirkimo galimybę teisėtam jo savininkui pervesdamas į „official pages“ kategoriją?

Manau, jog tai žingsnis susijęs su FAN PAGES (arba LIKE PAGES), kuriuos norima palikti grynai komerciniams prekiniams ženklams, galbūt norint įvesti kažkokį apmokestinimą jiems.

Ko gero, ruošiamasi Facebook'o valymui:), nes prieš savaitę lyg tarp kitko paskelbta informacija, jog vienas vartotojas galės registruoti tik vieną profilį.

Pabandžiau įkurti „Community Page“, jokio didesnio skirtumo nepastebėjau, nebent tai, kad registracija supaprastinta iki minimumo ir užtenka prisijungus įvesti puslapio pavadinimą ir jis jau veikia.