Su klausytojais ryšį „ZIP FM” palaiko ir „Facebook“ socialiniame tinkle

Svetainė „Facebook.com“, į Lietuvos rinką įsiveržusi palyginti neseniai, tapo unikumu tarp socialinių svetainių. Šiame socialiniame tinkle yra apie 489 000 užsiregistravusių lietuvių, kurių nemaža dalis be svetainės nebeįsivaizduoja savo kasdienybės. Pernai metais vykusioje konferencijoje „Login“, šūkis „Lietuva kraustosi į Facebook“ netgi buvo paskelbtas „Metų interneto tendencija“.

„ZIP FM” viešąjį profilį šiame tinkle sukūrė 2009 metų spalio pirmąją ir jau per pirmąją savaitę sutraukė 4000 gerbėjų. Šiuo metu radijo stoties gerbėjais yra tapę daugiau nei 22 tūkstančiai „Facebook.com“ vartotojų. „Veidaknyge.lt“ duomenimis -  tai yra pirmasis ir kol kas vienintelis komercinis prekės ženklas Lietuvoje, subūręs didesnį nei 20 000 gerbėjų ratą.

„Smagu, kad taip greitai pavyko suburti tokį gerbėjų būrį. Juolab, kad pagal skelbiamą statistiką, iš trijų milijonų sukurtų, tik 4% gerbėjų puslapių pasaulyje turi surinkę daugiau nei 10 000 gerbėjų“, - teigia „ZIP FM” socialinio puslapio koordinatorius Vaidas Pilkauskas.

Artimiausias radijo stoties konkurentas – „Forum Cinemas“ su 19 tūkstančių gerbėjų, o artimiausias konkurentas žiniasklaidos kategorijoje – „15min“ su 18 tūkstančio gerbėjų. Konkuruojančių radijo stočių „ZIP FM” kol kas nesibaimina, nes artimiausias varžovas – „M-1“ – „Facebook.com“ svetainėje turi tik 3300 gerbėjų. Panašiausią auditoriją pritraukianti „Power Hit Radio“ – 3200 gerbėjų, o dar tūkstančiu nuo jos atsilieka „LRT”. Daugelis radijo stočių vis dar nemano, jog marketingas šiame tinkle yra vertas dėmesio, ir apskritai nėra susikūrusios profilių „Facebook.com“.

„Nemaža dalis įmonių susikūrusių profilius šioje svetainėje pamiršta, kad socialiniame tinkle galioja visai kitokie rinkos dėsniai – fanų kiekį lemia ne tik reklama, bet ir prekės ženklo įvaizdis, nauda, kurią gauna vartotojai tapę gerbėjais. Jei profilyje tris kartus per dieną publikuojama ta pati žinutė apie „gerą kompanijos pasiūlymą“ su gerbėjais jokio ryšio nesukursi. Pateikiama informacija kaskart turi būti vis kitokia, bet tuo pačiu ir aktuali vartotojams. Esame patenkinti, kad „ZIP FM” profilyje ryšys su vartotojais yra abipusis. Jie ne tik komentuoja mūsų pranešimus, bet ir ieško informacijos, užduoda klausimus bei gauna atsakymus“, - pasakoja Vaidas Pilkauskas.

Apžvelgiant „ZIP FM” gerbėjų būrį galima įžvelgti ir nekasdienių tendencijų. Pavyzdžiui vyrų ir moterų proporcija sutampa praktiškai idealiai, nors „Facebook.com“ užsiregistravusių moterų iš Lietuvos yra net 16% daugiau nei vyrų. Kitas įdomus aspektas – „ZIP FM” gerbėjų turi ne tik mūsų šalyje bei lietuviais emigrantais garsėjančiose Europos valstybėse, bet ir tokiose šalyse kaip Turkija ar Jamaika. Pastarojoje gerbėjų ne vienas ir ne du, o 45.

Nukonkuravęs bet kurį kitą socialinį tinklą, „Facebook.com“ tapo populiariausiu socialiniu tinklu pasaulyje ir šiuo metu turi 400 milijonų užsiregistravusių vartotojų, iš kurių 123 milijonai gyvena Europoje. Šis skaičius nuolatos auga. Be to, tai ne tik didžiausias, bet ir ypatingu vartotojų aktyvumu pasižymintis socialinis tinklas. Gruodžio mėnesį vartotojai įkėlė 3 mlrd. nuotraukų, per savaitę paskelbdavo apie 1 mlrd. nuorodų ir net 35 mln. vartotojų savo būseną atnaujindavo kasdien.

„Kiekvienam iš mūsų „Facebook“ po truputį tampa toks įprastas, kad sunku įsivaizduoti kaip anksčiau gyvenome be jo. Tiek statistika, tiek tendencijos rodo, kad pasaulyje puslapis jau seniai pralenkė bet kokius konkurentus, ir kad jo populiarumas vis dar auga ir dar augs. Greitu metu ir Lietuvoje įmonei, ypač tokiai kaip radijo stotis, bus paprasčiausiai neprotinga neturėti savos erdvės šiame socialiniame tinkle“, - teigia Vaidas Pilkauskas.

(Radijo stoties ZIP FM pranešimas spaudai)