Facebook naujienos ir patarimai #25

Sveiki gyvi kiekvieną savaitę skaitantys naujienas iš plačiojo Facebook pasaulio, štai ir vėl atėjo antradienis, kurio metu mes kiekvieną rytą pristatome nuorodas į pasaulines praėjusios savaitės Facebook naujienas ir džiaugiamės, jog jūs jomis domitės, tad pradėkime.

Privatumo nustatymų instrukcijos Facebook‘e
Atrodo, jog visi jau susitaikė su naujaisiais privatumo nustatymų pakeitimais ir vartotojai dabar raginami mokintis pasikeisti savo privatumo nustatymus, kad jų profilio informacija būtų neprieinama visiems. Apie tai ALLFACEBOOK straipsnis (5 punktai), o jei norite šią informaciją skaityti lietuviškai, DELFI (3 punktai) praėjusią savaitę irgi apie tai rašė. Nustatymus jau pasikeitė per 35% visų vartotojų.

Taip pat norisi pažymėti, jog ne tik Kanada kovoja dėl Facebook privatumo nustatymų. Savo reikalavimus turi ir Europos sąjunga. Ir atrodo, Marko žodžiai „no one cares about privacy anymore” nelabai patiko europarlamentui, tad laukiam žinių ir iš čia.

Facebook valiutos metai
Šiais metais galiausiai bus nudirbti visi darbai, kurie susiję su mokėjimais Facebook‘e, o čia kelios mintys apie tai.

Kiek kainuoja 10 Facebook kreditų, galite pažiūrėti čia. Pateikiami kreditų ir 15 skirtingų valiutų kursai.

Turizmo informacija
Pasaulyje tik dabar pradeda atsirasti savireklaminių kompanijų Facebook‘e, kuriomis būtų populiarinamas turizmas. Vienas iš tokių pavyzdžių – Salt Lake City puslapis, kurio gerbėjai turi galimybę ne tik susipažinti su turizmu vietoje, bet ir laimėti kelis prizus – kelialapius į Salt Lake City.

Varžybos dėl fanų
Kuri JAV valstija pirma pasieks milijono vartotojų ribą Facebook‘e arba ne tik Lietuvoje varžomasi dėl kuo didesnio fanų skaičiaus. Aišku, vėliau galės rengti varžybas, kuri valstija ne tik didžiausia Facebook‘e, bet ir aktyviausia, nes kaip patys ko gero jau žinote, fanų skaičiukas lemia nedaug.

Socialinės populiarumo varžybos
Išanalizavus „social mediją“ galima pasakyti, kuris iš dviejų geresnis – populiaresnis. Čia kalbame apie MASHABLE rašinį, kuriame jie pateikia STEVE JOBS ir OBAMA rezultatus

Kiek draugų Facebook‘e vis dėl to turite?
Net ir mokslininkai pradeda analizuoti Facebook draugų duomenis ir sako, kad žmogus, jei turi tarkim, 1500 FB’o draugų, realiai iš jų pažįsta tik 150. Straipsnyje taip pat kalbama, kad virtualūs draugai retai papildo realių draugų ir pažįstamų sąrašą.

Rinkimai ateityje ir Facebook‘as ar kita social media – neatsiejamos dalys
INSIDEFACEBOOK rašo, kad 2008-ųjų Amerikos Prezidento rinkimuose net 15% rinkėjų naudojosi social media
, norėdami sužinoti daugiau informacijos, o kuo toliau, tuo labiau ši auditorija plėsis.

Į Facebook‘ą „nespjauna“ ir CNN, jį integruodama į tiesioginės video transliacijos puslapį. Aišku, Amerikos politikai, tokie kaip dabartinis Prezidentas stipriai stengiasi, kad jo veikloje būtų integruota kuo daugiau „social medijos“.



Tradiciniai savaitiniai patarimai

Patarimas No. 1 – jei Facebook‘u naudojatės su „Mozilla Firefox“ naršykle, šie papildiniai kaip tik jums
Trumpas rašinėlis, pasakojantis apie Mozilla Firefox foto nuotraukų albumų atsisiuntimo priedą. Taip pat apie tai, kaip į naršyklę „išnešti“ Facebook‘o chat‘ą.

Patarimas No.2 – susikurkite savo mėgstamų draugų ir prekinių ženklų naujienų srautą
Praėjusią savaitę tinklaraštyje rašėme straipsnį apie Facebook‘ą, kaip pozityvų naujos kartos draugų naujienų portalą, o štai šią savaitę patarimų skiltyje publikuojame nuorodą, kuria segdami sužinosite, kaip susikurti personalizuotą savąjį naujienų srautą pagrindiniame puslapyje.



Patarimas No. 3 – kurkite originalias reklamines kompanijas Facebook’e, nes tik išskirtinumas jus išgelbės (naujų ir įdomių Facebook rinkodarinių kompanijų sąrašas)

Avialinijos JETBLUE dalina nemokamus bilietus kelionėms savo fanams, taip sparčiai augindami gerbėjų auditoriją.

Čikagoje autopardavėjai vienam vietiniam draugui padovanos naująjį Toyota Prius.

Įvairių nuolaidų ir „social media“ integravimas.

VOLVO, norėdama pristatyti savo naująjį dyzelinį C30, Facebook’e platina naują žaidimą.

Kaip kosmetikos bendrovės bando pasiekti moteriškąją auditoriją Facebook‘e.

Meksikietiško greito maisto užkandinių tinklas DEL TACO rengia savireklaminę kompaniją Facebook‘e, kurios metu ragina gerbėjus tapti gerbėjais, balsuoti už juokingus video ir gauti nemokamą TACO užkandį. INSIDEFACEBOOK pastebi, jog ši kompanija, nors ir siūlo nemokamą maistą, „auga“ ne taip sparčiai kaip ankščiau vykusios panašaus tipo reklaminės akcijos Facebook‘e. Galbūt reikėtų kažko naujo?

Nemokami restainiai gerai, tačiau būna dar geriau, kai ir jų skonis visiems patinka.

Coca Cola skatina filantropiją per Facebook‘ą ir prašo fanų padėti surinkti 250 tūkst. $. Kiekvienas vartotojas, savo profilyje pažymėjęs, jog dalyvauja akcijoje, prisidės 1 $.

Tad ačiū visiems, jog skaitote, o mes su Facebook naujienos ir patarimais sugrįšime lygiai po savaitės. Gero paskutinio kalendorinės žiemos mėnesio!