Nauji lietuviški Facebook projektai: Chorų karai KAUNAS

Sveiki visi „Komunikacija Facebook‘e“ skaitytojai. Kiekvieną kartą rašant jums, norisi pasiūlyti vis kitokio tipo naujienas, kad tekstai, rašomi čia, inspiruotų kurti kuo kokybiškesnius ir įdomesnius kanalus Lietuvos Facebook erdvėje, tad nuo šiandien startuoja nauja tinklaraščio rubrika apie įdomesnius lietuviškus projektus. Jei turėsite informacijos, būtinai atsiųskite ją mums, o mes savo ruožtu, kadangi patys dirbame su  Facebook projektais, aprašysime įdomesnius mūsų darbus.

Šią rubriką pradedame pasakojimu apie vos prieš savaitę gimusį kanalą „Chorų karai KAUNAS“, kuriame buriasi Kauno chorą TV3 projekte palaikantys gerbėjai.



Pradžioje norėtųsi paminėti tai, jog kitą dieną po pirmojo Kauno pasirodymo laidoje pamatėme, jog Kauno choras neturi Facebook kanalo, o Klaipėdoje susibūrė jau per tūkstantį fanų, tad greituoju būdu sukūrėme kanalą, sudėjome pradinę informaciją ir išplatinome žinutę „Kas vyksta Kaune“ kanale.



Kokie veiksmai Facebook‘e buvo padaryti, kad kanalas tapo itin populiarus?

  1. Kanalui parinktas tinkamas pavadinimas.

  2. Sukelta pradinė informacija.

  3. Kanalui iškart išimtas trumpasis vardas.

  4. Naujam kanalui svarbu iš pat pradžių įgauti pagreitį, todėl jam reikia duoti paspirtį. Šiuo atveju žinia apie naująjį kanalą buvo ištransliuota tikslinei auditorijai, kuri prisijungusi prie kanalo „Kas vyksta Kaune“.


Aišku, didelę įtaką padarė ir tai, jog čia TV projektas, kurį žiūri didelė dalis žiūrovų, o Facebook kanalas – tik situacijos atspindys. Tačiau aišku tik viena: jei choras dainuotų blogai, nebūtų tokio gero ir didelio gerbėjų „feedback‘o“. Mano akimis žiūrint, šio kanalo efektyvumas labai didelis, nes prisijungusi bendruomenė labai aktyvi. Pavyzdžiui, išplatinus nuorodą, jog DELFI portale vyksta balsavimas, 3000 gerbėjų paspaudė beveik 1500 kartų ant nuorodos, kai paprastai bet kokiame kitame projekte išplatinus nuorodą, tarkim 10000 gerbėjų sugeneruoja 500 paspaudimų. Iš šios situacijos galima pasimokyti tai, kad fanų skaičius – neesminis puslapio matavimosi kriterijus, nes kas iš tų fanų, kurie nesidomi skelbiama informacija. Šią temą būtinai artimiausiu metu plačiau aptarsime tinklaraštyje.



Ir pabaigai paminėsiu tai, jog kitą dieną po kanalo įkūrimo susiradome Choro vado telefoną, paskambinom, ten atsiliepė mergina, kuri sakė: „Raigardo telefonas klauso“. Mes jai papasakojome situaciją, palikome telefono numerį ir po valandos su mumis susiekė dar viena mergina, kuri rūpinasi Kauno choro vadovo social medija reikalais, mes jai perleidome admin teises ir dabar visi laimingai gyvename.