Facebook naujienos ir patarimai #20



Sveiki gyvi mielieji “Komunikacija Facebook’e” tinklaraščio skaitytojai. Taip jau nutiko, kad metus pabaigsim proginiu 20-uoju įrašu, kuriame pabandysime apžvelgti praėjusios savaitės pasaulio mediją, kuri daugiausiai rašė apie praėjusių ir ateinančių metų „Social media“ trend‘us, nors bus ir keletas įprastų einamųjų naujienų.

Na o pradėsim nuo aktualijų, t.y. švenčių.

Šiais laikais net ir Santa Klausui privaloma turėti Facebook‘ą ir Twitter‘į. Šiomis priemonėmis žmonės ONLINE galėjo sužinoti, kaip sekasi Kalėdų seneliui keliauti. O jei Kalėdų seniu netikite, turime ir kitą šių dienų herojų, kurį galime jums pasiūlyti. Tai Jasper Schuringa, kuris dėl savo žygdarbio tapo Kalėdiniu Facebook‘o herojumi.

O dabar prie realijų.

Dalyvavimas „Social medijoje“ dar nereiškia, kad įmonė socialiai atsakinga. PEPSI Amerikoje gerų žmonių idėjų įgyvendinimui dalins milijonus, ko gero, tai kompanijos rinkodarinė injekcija į „Social medijos visuomenę“.



„Social Media“ trend‘ai 2009-iais ir 2010-iesiems

Populiariausi jau beveik praėjusių metų Facebook statuso atnaujinimo tipai. Statusų atnaujinimai daugmaž atspindi tai, kuo žmonės gyveno šiais metais.

4 geros “social media” kryptys. Patiko, jog viena reikšmingiausių krypčių - filantropija.

Kuria kryptimi dirbti, jei jūsų veikla susijusi su internetu. 10 tendencijų, kurios padės nepasimesti kitais metais. Aišku, tai tik prognozės.

Straipsnyje, apibendrinančiame praėjusius „social media“ metus išsakoma nuomonė, jog 2009-iais virtualus bendravimas tarp žmonių ir prekinių ženklų tapo masinis.

62%  apklaustųjų 2010-iais planuoja didesnius social medijos biudžetus.

10 dalykų social medijoje, kurie privertė mus mąstyti kitaip.

10 naujienų publikavimo pavyzdžių 2010-iais. Straipsnyje rašoma, jog praėjusiais metais tūkstančiai žurnalistų neteko darbo, tačiau dabar yra galimybė adaptuotis socialinėje medijoje.

Ką mamos veikė su socialine žiniasklaida 2009-iais?

Kaip YOUTUBE kitais metais dalyvaus social medijos veikloje. Straipsnyje taip pat rašoma, jog YOUTUBE kol kas atsilieka LIVE video srityje, nes čia pozicijas jau užsiėmė USTREAM, tačiau YOUTUBE nežada nuleisti rankų.
Ar spamas ir komercija žudo social mediją? Straipsnis FORBES interneto svetainėje, kuriame bandoma įžvelgti, į kurią pusę platformų kūrėjai turėtų žiūrėti, kad žudynės neįvyktų.

6 pranašystės apie ateities internetą. Šiais metais internetui suėjo 40 metų. Per sąlyginai nedaug laiko ši technologija taip ištobulėjo, kad čia, atrodo, daugiau nieko naujo nesugalvosi. Tačiau taip tikrai nėra:)

Socialiniai tinklai keičia mūsų kelionių tradicijas. Žmonėms mažiau svarbu, ką apie keliones jiems sako kelionių agentūros, o daugiau vadovaujasi savo draugų nuomone, kurią jie gauna naudodamiesi socialiniais tinklais.

99%  e-parduotuvių kitais metais planuoja turėti savus Facebook Fanų puslapius.


Tad ačiū visiems, kas šias dvidešimt savaičių buvote kartu su Komunikacijos Facebook'e naujienomis, aišku ir tiems, kurie prie mūsų prisijungė visai neseniai bei tikimės, jog kiti metai ne tik mums, bet ir visiems jums bus pilni teigiamų iššūkių!