Naujienos Facebook‘e, kurioms nereikalingas mygtukas „Nepatinka“

Sveiki gyvi feisbukistai. Šiandien stengsiuosi prieš Naujuosius metus jūsų ilgai netrukdyti ir trumpai pristatyti savo požiūrį į mygtukų LIKE naudojimą.

Vartotojai socialiniame tinkle kuria atskiras grupes, kuriose buriasi fanai, palaikantys vieną ar kitą idėją. Taip yra ir su fanų puslapiais ar grupėmis, kurių pavadinimai sako „Kur mūsų NEMĖGSTU mygtukas?“ (jas visas peržiūrėti galite spausdami šią nuorodą, spaudimo metu būkite prisijungę prie FB‘o su savo vartotojo vardu). Didžiausi šios funkcijos entuziastai ja naudojasi per Firefox naršyklės priedą, tačiau šiandien mes ne apie tai.

Kaip iš antraštės galėjote suprasti, šiandien kalbame apie naujienas, kurioms nereikalinga opcija NEPATINKA.  Kas dar nesupratot, tai tokios naujienos, kurios iš savęs yra grynas pozityvas. Iš tikrųjų, Lietuvoje nedaug dalykų turi grynai pozityvų atspalvį, tačiau jei kalbėsim pavyzdžiais, tai gali būti: krepšininkų pergalė, laimėti medaliai, orų pasikeitimas, mokesčių sumažėjimas (tarkime, jei Vyriausybė savo fanų puslapyje paskelbtų apie realiai sumažėjusius mokesčius, ta naujiena būtų žmonių mėgstama).

Pozityvių žinučių pavyzdžiai

Pavyzdys, kaip paprastai radijo stotis ZIP FM sudomina savo naujienų sekėjus Facebook‘e




„Kas vyksta Kaune“ kanalas savo skaitytojus sudomino vieno žodžio žinute. Kaip matote, šis screenshot‘as darytas praėjus valandai po žinutės pasirodymo. Aišku, jei naujienos tekstas būtų „lyja“, efektas būtų kur kas mažesnis.




Pozityvas per negatyvą

„Last Christmas“ ir visokios panašaus profilio „dainuškos“ tapo neatsiejama mūsų prekybininkų ir maitintojų Kalėdinės atmosferos dalimi. Iš šalies kartais keistai atrodo visu garsu plyšaujančios kolonėlės, grojančios dainą, kurią girdėdamas, mintyse ją keiki. Ta daina gali veikti gal kaip koks „reminder“, kad Kalėdos jau čia pat, o tu stovi prekybcentrio vidury dar be dovanųJ  Ko gero, tai suprasdamas Kofeinas prieš Kalėdas platina žemiau esančią žinutę, kuria informuoja apie Kalėdinių dainų negrojimą. Ir atrodo, neprašauna.



Nors kai kam ši žinia gali pasirodyti negatyvi, tačiau ŽALGIRIO gerbėjai jos laukė. Ir ka gi, komanda savo Feisbuką išnaudojo pagal paskirtį. Galėjo išnaudoti dar labiau, tačiau jiems sutrukdė tai, kad žinia oficialiajame Facebook‘e buvo paskelbta 5 valandom vėliau nei oficialioje svetainėje Žalgiris.lt. Tad publikuojant operatyvią informaciją reikia būti greitiems. Apie tai rašėme dar PDFONTOUR bloge, galite paskaityti.



Tad ačiū visiems, kurie užsuko susipažinti su teisingais LIKE panaudojimo pavyzdžiais ir jums visiems linkime kuo daugiau teisingesnės komunikacijos Facebook‘e ir gražių ateinančių kitų metų. Sėkmės!