Facebook naujienos ir patarimai #16

Sveiki visi „Komunikacija Facebook‘e“ skaitytojai. Vėl antradienis, ir vėl aš Vaidas pabandysiu apžvelgti praėjusios savaitės Facebook naujienų srautą, kuris šią savaitę, kiek mažesnis. Atrodo, tyla prieš audrą, o mes pradėkime. Beje, su pirmąja kalendorine žiemos diena!

Išvaizdos pasikeitimai
Keli Facebook vartotojai jau mato dar vieną naująją FB išvaizdą, kuri turės šiuos pakeitimus: atsiras patobulintas kairysis meniu su naujienų tipais, paieškos langelis gaus naują vietą, foto ablumai turės naują išvaizdavimą ir pan. Plačiau apie tai čia, tačiau kaip teigia rašinio autoriai, kurie remiasi vieno prancūziško blogo medžiaga, visus šiuos pakeitimus Fb‘e mes jau matėme, tačiau pažiūrėsime, kaip jie atrodys visi vienoje vietoje.
PAPILDYTA
Prie to pačio dar vienas naujas rašinys, kuriame aptariami 5 dideli pasikeitimai artimiausiuose FB'o atnaujinimuose.

Dalyvavimas FB diskusijose el. paštu
Ne kartą teko apsigauti, kai perskaitęs Facebook pranešimą el. pašte, puldavau jį ten pat ir atrašinėt, tačiau greit suprasdavau, kad tas laiškas niekur nenueis. O dabar pasirodo, FB‘as tokį dalyką jau testuoja.

Užjūrio televizijos Facebook‘e
Nors Lietuvoje FB kanalai, susiję su TV laidomis ar pačiomis organizacijomis, pvz. TV3, gerbėjų skaičiumi nesiskundžia, tačiau joms dar toli iki čia aprašomų užsienietiškų TV ir social medijos integravimo pavyzdžių. Ko gero, toks didelis įdirbis socialiniuose tinkluose leidžia TV auditorijose išlaikyti ir jaunus žmones, kurie bežiūrėdami CNN live reportažą jį gali realiu laiku dar pakomentuoti ir parodyti visiems savo draugams, ką tuo klausimu galvoji.

Didžiausių ir globalių kavos tinklų namai Facebook‘e
Beeinant greičiausią internetą Europoje turinčio miesto centrine pėsčiųjų gatve ir besišnekučiuojant, vienas draugas pastebėjo naują Laisvės alėjos „trendą“: „Batų parduotuves keičia kavinės, siūlančios atsigerti karštos kavos“. Galėčiau pasamportauti, kodėl taip nutiko dabar, nors jau žmonės seniau mėgo gerti kavą, tačiau šiuos klausimus ir atsakymus palinksime kitiems šios srities specialistams, o šiandien noriu parodyti nuorodą, kurioje rasite pavyzdžius, ką veikia didieji kavos gėrimo tinklai Facebook‘e.

Xbox & Facebook vartojimas
Užsienio FB medija praneša, jog per pirmąją savaitę, kai prie Xbox‘o buvo prijungtas Facebook‘as, juo pasinaudojo apie 2 mln. žmonių, o tai yra 10% visų Xbox vartotojų.

Facebook fanų puslapiai ir jų populiarumas pagal fanų skaičių %
Kaip rodo šis straipsnis, Facebook‘e ne taip lengva tapti populiariu ir „turėti daug fanų“. Taip pat džiaugiamės, jog keli mūsų konsultuojami prekiniai ženklai artėja prie kategorijos, kurioje „gyvena“ 4% fanų puslapių (daugiau nei 10tūkst. vartotojų), tačiau tuo pačiu kiekvieną kartą tiems prekinių ženklų atstovams primename, jog ne fanų skaičiuje visa FB’o esybė, o jų vykdomoje komunikacijoje.



Ir pabaigai, keli tradiciniai gyvenimiški Facebook‘o patarimai

Patarimas No. 1 – Atnaujinimo žinutės išsiuntimas fanams
Praėjusią savaitę sulaukėm kelių paklausimų, kaip išsiųsti atnaujinimą fanams. Iš pradžių nesupratome klausimo, nes galvojome, kad kalba sukasi apie kokią kitą funkciją, nes ši visada buvo labai patogioje vietoje. Pasirodo, Facebook‘as, atlikdamas eilinius atnaujinimus, šią funkciją paslėpė vidiniame fanų puslapio nustatymų lange (ko gero dėl to, kad puslapių administratoriai dažniau užeitų į puslapio redagavimo meniu ir su juo nors šiek tiek plačiau susipažintų. Tad jei norėsit siųsti atnaujinimą visiems savo fanams ir nerandate minėtos funkcijos, pasitelkite šią anglišką instrukciją.



Patarimas No.2 – Privataus vartotojo paskyros nėra tinkamos self promo tikslams (atlikėjams, reklameriams, organizatoriams)
Beveik prieš mėnesį rašėme, kaip prekių ženklai ar organizacijos kuriasi ant privatiems vartotojams skirtų platformų, tačiau kadangi ne visi šias FB naujienas ir patarimus skaito, norėčiau pasikartoti, nes šią savaitę viešoje FB erdvėje pasigirdo net keli pareiškimai apie išeikvotą draugų limitą. Net Egidijui Dragūnui teks fanų puslapį arba bent jau viešą grupę kurtis, kad neprarastų naujų gerbėjų.

Egidijus Dragūnas savo privačiame profilyje nesutalpina savo fanų

O šiandien jau visiems linkėdamas sėkmės Facebook‘e atsisveikinu iki kito antradienio, kai ir vėl pabandysime prabėgti pro naujausius Facebook savaitės įvykius.