FACEBOOK naujienos ir patarimai #6

Sveiki gyvi PDFONTOUR tinklaraščio skaitytojai. Vėl antradienis, vėl ir FACEBOOK savaitės naujienų apžvalga.

Tačiau prieš tai, BLOGOSFEROS reikalai. Praėjusią savaitę darbiniais klausimais buvom susitikę su tokiu blogeriu Vidu pakalbėt, ir kažkaip išėjo kalba apie mūsiškį blogą. Kai susilaukėm komentaro, kad mūsiškis tinklaraštis įvairiausiom temom rašo ir kad čia nėra aiškios linijos, puoliau su kolega Ariu aiškinti, kad mes, vesdami šį tinklaraštį, norime kultivuoti temas, kurios atspindi mūsų header‘į „Darbo ir pilietinio aktyvumo BLOGas“ arba „Viešos kūrybinės dirbtuvės“. Tuo norime pasakyti, kad net ir tada kai dirbame, mums ne vistiek, kas vyksta aplinkui ir norėdami būti pilietiški, per savuosius parašytus tekstus norime pasiūlyti ir kitokį, ne tą vienintelį kelią. O jei rimčiau, šis tinklaraštis mums ne tik darbo priemonė, padedanti viešinti mūsų įmonės veiklą, papasakoti kuo kvėpuojame, kuo domimės, bet ir savotiška tribūna, kurios pagalba galime „išviešinti“ mintis ir informaciją, kuri gimsta mūsų galvose arba kurią mums duoda draugai ir kolegos. Ačiū jiems!

O jau dabar ir apie tai, dėl ko čia susirinkom, taigi FACEBOOK savaitės naujienų apžvalga.

Pradėsime nuo džiugesio, baigsime liūdniau:)

Amerikoje FACEBOOKas pateko į patikimiausių prekinių ženklų sąrašą ir šiuo metu užima 10-ąją vietą.

FACEBOOK tobulina prisijungimo galimybes, įtraukdami ir vartotojo vardą (username), kurį prisijungiant galima bus įvesti vietoj ankščiau taikyto el. pašto adreso įvedimo. Kaip pranešama, veiks abu šie būdai.



Reklamos pirkėjams FACEBOOKe atsivers naujos galimybės, nes netrukus atsiras naujas reklamos pirkimo modulis.

FACEBOOKas paleidžia prototipų bandymus ir paprastiems vartotojams. Šiuo metu siūloma išbandyti 5 prototipus, vienas iš jų skirtas MAC‘ui, o vartotojai jį įsimylėjo jau per pirmąsias dienas.



Liūdnesnės žinios

Mitingai ir protestai organizuojami ir FACEBOOK žaidimuose. Negatyvu šioj istorijoj tai, jog žmonės pernelyg ijunkę į virtualų gyvenimą, pozityvu – jog mitingus galima rengti ir virtualiai. Tad pone Šustauske, gal jau pats laikas pradėti FACEBOOKu naudotis?

Nuotraukų žymėjimo programos FACEBOOKe rodo savo kenkėjišką veidą. Praėjusią savaitę rašėm apie FACEBOOK nuotraukų programą, kuri „užtagina“ jūsų vardą pagal jūsų pasisakymus pas tuos žmones, kurie naudojasi programa. Neilgai trukus, FACEBOOKas užsipildė visokiausiom ir įvairiausiom nuotraukų programomis, kurių tikslai ne tokie kilnūs kaip pirmosios tokios programos. Tad jei skaitot šią naujieną, spjaukit į jums siūlomas „PHOTO SPAM“ programas.

Patarimas šiandien tik vienas: analizuokite savo atliekamus veiksmus socialiniuose tinkluose, nes tam priemonę turite. Čia aš kalbu apie INSIGHTS statistikos modulį, kuris įdiegtas kiekviename fanų puslapyje. Jo pagalba galite matyti, kuri informacija susilaukė daugiausiai dėmesio, kiek fanų neskaito jūsų naujienų, kurią dieną daugiausiai jų atsijungė ir pan.

Kadangi dirbame su FACEBOOK projektais, kartais išgirstame tokių klientų nuomonių: „nereikia man čia tam kanale lialiakinimų, man reikia kad būtų trys video, vienas tekstas ir tegu būna toks kanalas, ramus, su mažai informacijos, o po to, kai metus du pagulės ir prisikaups fanų, tada tai pavarysim:)“ Tačiau kaip tie fanai kaupsis, jei tame kanale nebus nė menkiausio judesio?

Galbūt šiek tiek nukrypom, bet grįžtant prie statistikos modulio, jis naudingas, kai komunikuodami su savo vartotojais tam tikrą laiko tarpą, pvz. du mėnesius, vėliau galite atlikti savąjį mini tyrimą, pagal kurio duomenis padarysite vienas ar kitas išvadas, kokia informacija susilaukia vartotojų dėmesio, kuri ne, o vėliau ir patobulinsite savo publikuojamą turinį.

Tad visiems sėkmės darbuose!