Socialinių tinklų persisotinimas

Facebook.com yra populiariausias social media rinkodaros puslapis, kuris pagal vartotojų skaičių stipriai nutolęs nuo Twitter. Kaip skelbiama, JAV šiais metais 9 bendrovės iš 10, turinčios daugiau kaip 100 darbuotojų naudos socialinius tinklus didinant prekės ženklo žinomumą.

Pagal eMarketer prognozes, iki 2013-ųjų, įmonių, naudojančių socialinius tinklus, padaugės 3 procentais, o 2014-iais dar 1% ir tai rodo, kad socialinių tinklų erdvė artėja prie persisotinimo.

Tikėtina, kad mažėjant naujų vartotojų augimui, prekės ženklų atstovai ir rinkodaristai ieškos įdomesnių būdų prisistatyti vartotojams, taikys unikalius veiksmus, labiau analizuos statistinius profilių vystymosi duomenis.


Is Social Media Marketing at a Saturation Point?
www.emarketer.com