TRUMPAI: apie 2012-ųjų Sponsored Stories Facebook'e

Nors ir anksčiau prekės ženklai galėjo pirkti reklamines kampanijas, kuriomis papildomai populiarinamos tam tikros puslapių naujienos, nuo kitų metų "Sponsored Stories" įrašai iš dešinės reklaminių skydelių pusės keliaus į naujienų srautą. FB'as ilgą laiką bandė šio tipo įrašų populiarinimą ir rodos, surado tinkamą variantą.

Dirbantys su statistine Facebook analize jau anksčiau pastebėjo (primename Campalyst blogo įrašą http://j.mp/szkrc9), kad panaudojant šią funkciją, galima ženkliai padidinti įrašų kokybę ir matomumą. O dar žinant tai, kad nuo kitų metų FB'o brandų įrašai bendrame naujienų sraute bus atvaizduojami ne visi, gal ir nebloga funkcija?

Rašant šį įrašą galvoje peršasi viena mintis - tikriausiai FB'as pagaliau rado būdą, kaip priversti didžiuosius ir populiarius prekės ženklus bent eurą kitą ant reklamos išleist :)


Facebook Brings Ads to the News Feed | ClickZ
Sponsored Stories get increased social reach.