FACEBOOK naujienos ir patarimai #3

Sveiki PDFONTOUR BLOGo skaitytojai. Kas įdėmiai sekat mūsų tinklaraščio naujienas, tikriausiai pastebėjote, kad praėjusį mėnesį prasidėjusi rubrika „FACEBOOK naujienos“ paskutinį antradienį nepasirodė. Iš tikrųjų, kadangi, kaip savo TITLE teigiame, jog esame „viešos kūrybinės dirbtuvės“, tad ir norime vis progresuoti, naujėti ir ieškoti naujų konceptų aptariamose temose, todėl ir FB naujienų rubrika šiek tiek transformavosi. Nuo šiol kiekvieną savaitę apžvelgsime pasaulines FACEBOOK naujienas, kaip ir būdavo ankščiau, bei pateikdami kelis konkrečius pavyzdžius garsiai pamąstysime, kaip mūsuose vieną ar kitą FACEBOOK koncepciją pritaikyt.

FACEBOOK SAVAITĖS NAUJIENOS

Kadangi visa nauja informacija, susijusi su iPhone ar Apple yra viešinama labai garsiai, ne išimtis ir mūsų FB naujienų skiltyje. FACEBOOK asmeninių profilių ir PAGES tipo puslapių naudotojai ir administratoriai nuo šiol gali naudotis nauja iPhone Facebook 3.0 versija, kurios funkcionalumas žymiai išplėstas.

Antra, ne mažiau svarbesnė naujiena yra ta, kuri praneša, jog po diskusijų su Kanados privačių duomenų apsaugos pareigūnais, FACEBOOK keičia privatumo nustatymus, kurie turėtų palengvinti paprastų vartotojų asmeninių duomenų saugumą ir neleisti „trečiųjų šalių“ programinei įrangai naudotis absoliučiai visais duomenimis, jei vartotojas net ir davė sutikimą programai naudotis asmenine informacija.

Visi žinome, jog tobulumui ribų nėra, todėl dar ne vieną pranešimą apie keičiamą FACEBOOK išvaizdą, manau, pamatysime artimiausiu laiku.

PDFONTOUR nenaudoja Twitter, nes neturi tiek daug informacijos, kad jai išplatinti reikėtų kelių social media kanalų. Mes kol kas įsitenkame į BLOGą ir FACEBOOK kanalą, aišku, galėtume susikurti dar 15 įv. accountų, ir į ten streaminti tą pačią informaciją, t.y. ją dubliuoti ir visuose kanaluose rašyti tą patį. Galėtume net ir naująja programa pasinaudoti, kuri automatiškai importuoja FACEBOOK streamą į TWITTERį, tačiau, kaip ir minėjau aukščiau, dubliuoti informaciją socialiniuose tinkluose mums bent jau kol kas „ne lygis“:)

Ir pačiai FACEBOOK pasaulinių naujienų pabaigai, gera žinia reklameriams, kurie FACEBOOKe paleidinėja reklamines kampanijas. Kaip praneša kone pagrindinis FACEBOOK informacinis šaltinis INSIDE FACEBOOK, šiuo metu testuojama nauja reklaminių skydelių aplikacija, kuri turėtų palengvinti šį procesą.

PDFONTOUR pastebėti gražūs FACEBOOK pavyzdžiai, kurių pradininkų pėdomis galėtų sekti ir lietuviai

Sveikata – svarbiausias mūsų visų turtas, todėl ja rūpintis reikia jau tada, kai dar viskas gerai. Tikriausiai dėl šio momento tose pasaulio šalyse, kur ligų prevencijai skiriama ne mažiau dėmesio kaip ir gydymui, visuomenė kur kas sveikesnė ir gyvena ilgiau. Kadangi lietuviškojoje medicinos sistemoje ligų prevencijai dėmesio skiriama ne tiek ir daug, manau, jog gražios atskiros iniciatyvos galėtų gimti pačių medikų dėka, pasitelkus užsienio medikų patirtį. Visų pirma, šeimos gydytojai susikūrę FACEBOOK accountą, galėtų sekti savo pacientų interaktyvų srautą, esant reikalui pakomentuoti arba publikuoti naudingą medicinę informaciją, kuri padėtų skatinti ligų prevenciją. Antra, konkrečios medicinos įstaigos galėtų turėti savo atskirus „fanų“ puslapius, prie kurių prisiregistravę pacientai gautų informaciją, kuri būtų nukreipta ne į sirgimą, o į žmogaus sveikatinimą. Aišku, jei Lietuvoj gimtų tokia iniciatyva, medikams dar labiau reikėtų atsiriboti nuo vaistų gamintojų ir platintojų, nes bet kokia vaistų reklama – jau jų vartojimo skatinimas.

Autoverslo pavyzdys. AUDI pradeda ieškoti ateities mašinų koncepcijų su FACEBOOK vartotojais, tam tikslui neseniai buvo paleista reklaminė kampanija. Iš tikrųjų, prieš kelias savaites su kolegomis „ofise“ diskutavom, kokia galėtų būti labai sėkminga FACEBOOK rinkodarinė kampanija, kurios metu naudą gautų tiek užsakovas, tiek paprastas vartotojas. Tiesa, tik vienas iš, kaip manome daug prisijungusių, nes kas nenorėtų „laimėti naują automobilį nemokamai FACEBOOKe“J. Automobilių distributoriai, prislėgti sunkmečio, šiais laikais galėtų pagalvoti apie panašias akcijas, nes joms sąlyginai, nereikalingi milžiniški biudžetai vien todėl, kad galima apsieiti be radijo, TV ir popierinės spaudos.

PDFONTOUR mintis LRT.LT FACEBOOK kanalui, kurią iššaukė paskutinio LRT tarybos posėdžio atgarsiai.

Objektyvus įvykių nušvietimas LRT ko gero, yra prioritetinė sritis, tačiau tai galima pasakyti tik apie išorinius Lietuvos ir pasaulio įvykius. Tai, kas vyksta LRT viduje, iki šiol dažniausiai sužinodavome iš kitų medijų priemonių, o apie paskutinį posėdį, sužinojome iš naujojo LRT tarybos nario blogo įrašo, Lietuvos žinios pateikė savąją versiją, o Bernardinai.lt pateikė tikrovės neatitinkančią informaciją apie būsimojo posėdžio darbotvarkę.

Ir atrodo, šitos istorijos pamokė transliuotoją: bent jau kaip LRT tinklaraščio komentaruose sako LRT blogerių vadas Vytaras, LRT nuo šiol viešins posėdžių informaciją pati. Po šio jo komentaro pagalvojau: o jei posėdžių informaciją LRT blogeriai kokiu nors gražiu būdu pradėtų viešinti savo naujajame FACEBOOK kanale, tada visi turėtų galimybę gauti neiškraipytą informaciją, būtų populiarinamas socialinių tinklų naudojimas, pats kanalas susikurtų papildomą pridėtinę vertę dėl skelbiamos unikalios ir aktualios informacijos. LRT gerbėjai galės išsakyti savo mintis virtualiai ir džiugu būtų, jei kas nors į jas atsižvelgtų, nes juk reikia kažkaip skatinti tos pilietinės visuomenės gimimą.

Tad tiek minčių šios savaitės FACEBOOK naujienų apžvalgoje, ir tikimės, su jumis susitiksime šio įrašo komentaruose arba lygiai po savaitės, kai interneto šviesą turėtų išvysti naujas "summary" rašinėlis.

Visiems sėkmės!