Komerciniai prekiniai ženklai gudrauja kurdamiesi Facebook‘e ant privatiems vartotojams skirtų profilių

Ko gero daugeliui, besinaudojančiam Facebook‘u ir sėdinčiam ten su default nustatymais, kiekvieną dieną tenka gauti įvairių pasiūlymų draugauti. Smagu, kai tave prisimena senas bičiulis ar kažkada mokykloj vienam suole sėdėjusi klasiokė, bet kai įvairūs prekiniai ženklai pradeda belstis į duris, darosi nepakenčiama. Tikriausiai dėl to prieš pusę metų savo asmeninio profilio nustatymuose pažymėjau, jog į draugus manęs niekas negali pakviesti, yra palikta tik asmeninės žinutės parašymo funkcija. Taip išvengiau besaikio galvojimo per dienas, kur aš jį mačiau:)

Pagrindinė mano įžvelgiama problema, kai prekės ženklas įsikuria ant privataus vartotojo profilio yra ta, kad komercinių brandų vartotojų prižiūrėtojai / marketingistai gali disponuoti draugų asmenine informacija.

Tuo tarpu, kai prekiniai ženklai įsikuria ant fanų / gerbėjų / palaikytojų PAGES tipo profilių, vartotojai, tapdami fanais, gali būti tikri, kad jų asmeniniais duomenimis, bent jau prekinio ženklo atstovai nepasinaudos, nes jie disponuoja tik jūsų vardu, pavarde ir nuotrauka.

Tikriausiai todėl, rengdamas šį „Komunikacija Facebook‘e“ įrašą, ėjau per draugų sąrašą, dariau screenshot‘us ir tryniau tuos accountus iš draugų, kurių administratorių nepavyko galvoje identifikuoti.

Šiame sąraše nerasite pramogų ir pasilinksminimo vietų privačių profilių, nes tarkim, klubas, baras ar kavinė, organizuodama renginius, turi kažkaip pakviesti savo įstaigos gerbėjus į renginį, sužymėti draugus, kurie linksminasi vakarėliuose ir pan., todėl pasilinksminimo vietų privačius profilius mintyse šiek tiek pateisinu, nors irgi, jiems siūlyčiau privačių vartotojų account‘us keisti į grupes, kurios gali kviesti grupės narius į renginį, taip pat nėra ribojamas maximalus vartotojų skaičius, tuo tarpu, privatus vartotojas gali turėti 5000 draugų.

Konkretūs pavyzdžiai + tie profiliai, su kuriais aš, dėl asmeninių duomenų saugumo, nebedraugauju

Lietuvos gretutinių teisių asociacija rodo ne kokį pavyzdį"Agata asociacija" Facebook'e įsikūrusi ant privataus vartotojo platformos

Prekyba auto detalėmis didmena:)"Ad Baltic" Facebook'e įsikūrusi ant privataus vartotojo platformos

Tiketa naudoja privatų vartotoją skleisti informaciją apie įvairius renginius"Tiketa" Facebook'e įsikūrusi ant privataus vartotojo platformos

Dievas Tėvas - žinau, kad tai susiję su nauju projektu apie žaidimus, bet visiškai neaišku, kas už šio privataus vartotojo profilio slepiasi
"Dievas Tėvas" Facebook'e įsikūręs ant privataus vartotojo platformos

Televizijos laida "Farai" taip pat nėra susipažinusi su teisingais FACEBOOK pritaikymo pavyzdžiaisKo gero, "Laida Farai" Facebook'e įsikūrusi ant privataus vartotojo platformos

Fanų puslapiai ir grupės sukurtos tam, kad komerciniai vartotojai galėtų populiarinti savo prekes / paslaugas / akcijas ir pan., tačiau daug kas dar naudojasi privačių vartotojų platforma, galvosūkiais prekiaujanti įmonė - taip pat"Galvosūkių pasaulis" Facebook'e įsikūręs ant privataus vartotojo platformos

Šis vartotojas buvo sukūręs grupę "Milijonas lietuvių Facebook'e", nors gaila, tačiau šiuo metu jų kur kas mažiau, apie 300 tūkst. Apie ką tas Gediminaičių legionas, net neįsivaizduojuTai grupės "milijonas lietuvių Facebook'e įkūrėjai, pasivadinę "Gediminaičių legionu" ir įsikūrę ant privačiam vartotojui skirtos platformos

WTF? Jau daugiau nei dvidešimt metų gyvenu šiame mieste, tačiau apie jokią panašią organizaciją nesu nieko girdėjęs...
Kas tas "Kauno komitetas"?

Nepykit, bet kad ir kaip meną mylėčiau, tačiau Kauno menininkų namų, įsikūrusių ant privataus vartotojo platformos, į draugus nepriimsiu:)
"Kauno menininkų namai" Facebook'e įsikūrę ant privataus vartotojo platformos

Tikslas gražus, tačiau tam yra GROUPS Facebook modulis, o ne privataus vartotojo paskyra"Nacionalinė idėja" Facebook'e įsikūrusi ant privataus vartotojo platformos

Šie kolegos netgi akciją buvo surengę "kas pakvies daugiau savo draugų draugauti su mumis, tas gaus daug nemokamų kokteilių":)
"Reko update", Vilniuje informuojanti apie renginius,  Facebook'e įsikūrusi ant privataus vartotojo platformos

WTF 2?:)
Kas jie tokie?

Šis viešbutis pačioje pradžioje turėjo Facebook fanų puslapį, kuris nebuvo labai populiarus. Pasikeitus viešbučio rinkodaros valdžiai, pasikeitė ir viešbučio politika Feisbuke: fanų puslapis buvo ištrintas, o įsikurta ant privataus vartotojo vardo
Jei turėjo fanų puslapį, pasikeitė valdžia, dingo fan page, atsirado privatus vartotojas. Magnus Hotel




Įdomu ar šie aludariai, prieš priimdami į draugus kiekvieną asmenį, patikrina jų amžių?Pasvalio Alus Facebook'e

Ir dar daug kitų pavyzdžių, kuriuos kiekvieną dieną matote Facebook'e.....