Apie filmą „The Social Network“

Spalio pirmąją ne tik prasidėjo antrasis rudens mėnuo, bet ir Amerikoje pradėtas rodyti filmas „The Social Network“, kuris po pirmųjų peržiūrų pakankamai gerai vertinamas jį mačiusių, tuo tarpu artimiau su Facebook‘u susijusių žmonių vadinamas šiek tiek suklastota istorija. Filmo patys dar nematėm, tačiau perskaitėm tuntą straipsnių apie jį, tad čia rasite visos informacijos savotišką apibendrinimą.


Filmo reklama – išskirtinai ne Facebook‘e


Pirmieji pranešimai apie šį filmą buvo susiję su tuo, jog FACEBOOK uždraudė šio filmo reklamą, tiesa, netiesiogiai ją. Tačiau jie pateikė informaciją, jog šio filmo Facebook‘e reklamuoti negalima, nes „The Social Network“ pavadinimas turi asociacijų su FACEBOOK ženklu, ir susitarimo dėl jo naudojimo nėra.

Filmo kūrėjams nebeliko nieko kito, kaip pasitelkti MySpace ir TWITTER socialinius tinklus, per kuriuos vykdė internetinę reklaminę kampaniją. MySpace turi dvi filmo svetaines. Pirmoji, HD – aukščiau esančioj nuorodoj. Beje, tai naujoji MySpace HD versijos išvaizda, kuri pirmą kartą pristatoma. Antroji – taip pat atnaujinta dar viena MySpace versija.

Ko gero, šis MySpace „pasispardymas“ iššaukė Microsoft vadovo Steve Ballmer žodžius interviu, kuriame jis pasakė, kad nors bendradarbiauja su Facebook‘u, kai kuriose srityse ir tiesiogiai konkuruoja, tad galbūt nuo šio filmo pristatymo MySpace, prasidės šio tinklo atgimimas?

Apie ką filmas?


Filme pasakojama istorija iš 2003-ųjų, kai mezgėsi pirmosios socialinio tinklo kūrimo mintys. Juostos pradžioje Jesse Eisenberg, filme atliekantis pagrindinį Mark Zuckerberg vaidmenį pokalbyje su mergina pavadinamas „asshole“, o jei kam norėsis paskaityti plačiau, visas angliškas filmo aprašymas, o čia – trumpas filmo monologas, kai Marką metanti mergina sako:
You're going to be successful and rich. But you're going to go through life thinking that girls don't like you because you're a tech geek. I want you to know, from the bottom of my heart, that won't be true. It'll be because you're an asshole.

Filmo žiūrovų auditorija


Kaip rašoma vienoje filmo apžvalgoje, kurio nuorodą rasite skyrelyje „Apie ką filmas?“, rytiniame seanse buvo pakankamai pagyvenusi auditorija, nors autorius mano, jog vakariniuose seansuose dominuos jaunimas. Ir iš tikrųjų, juk vyresniems žmonėms, kurie rečiau arba visai nesinaudoja šiuolaikinėmis technologijomis, įdomu ekrane pažiūrėti, kas griauna pasaulį:)

Įdomus dalykas: FACEBOOK darbuotojai taip pat ėjo į specialų filmo seansą.


Filantropas Markas – kaip tai susiję su filmu?


Prieš pasirodant filmui JAV, FACEBOOK įkūrėjas Markas Zuckerbergas pranešė, jog tampa filantropu ir aukoja savo jaunystės rajono mokykloms 100 mln. $. Prieš kelis mėnesius buvo pasirodžiusi informacija, jog FB‘as teigia, jog šis filmas – toli nuo tikrovės. Taip pat teko skaityti, kad filmas gali labiau pažeisti ne Facebook‘ą, o Marką.



Iš šių faktų galime manyti, kad auka stipriai susijusi filmo „The Social Network“ premjera.

Pirmieji atsiliepimai apie filmą puikūs, tačiau kai kurie šaltiniai teigia, jog Marko portretas nėra tikras


Vertinant informaciją, kurią galima rasti apie „The Social Network“ filmą, ją galima vertinti dvejopai: filmo žiūrovai filmą vertina gerai, duodami aukštus balus įv. kino filmus vertinančiose internetinėse sistemose, pvz. čia ir čia. Tuo pačiu neigiamai apie filmą atsiliepia visi nors kiek susiję žmonės. Ir tų nuomonių yra įvairių, kaip tik viena jų (iš čia) baigiam šią internetinės spaudos apžvalgą apie filmą:
The Social Network is a Hollywood movie about a topic that Hollywood fails to understand.