FACEBOOK naujienos ir patarimai #60

Sveiki gerbiami “Komunikacija Facebook’e” naujienų skaitytojai. Nežinau, kas atsitiko, bet širdis jaučia, jog reikia keisti naujienų pateikimo formatą dėl kelių priežasčių: pirmoji – naujienų rengimui, grupavimui ir aprašymui reikia skirti apie 10-20 valandų per savaitę;  antroji – pateikimas kas savaitę kuo toliau, tuo labiau darosi neoperatyvus. Turime kelias mintis, kaip jūsų nepalikti be pasaulinių atrinktų naujienų ir tuo pačiu, sugrąžinti dalį valandų, skiriamų naujienoms aprašyti, į tiesioginio darbo sąskaitą. Bet apie tai – ateityje, nes naujai sistemai sukurti taip pat reikia laiko, o daryti paskubomis vien tik kad daryti, jau nebesinori.




Naujos / atnaujintos FACEBOOK funkcijos


Penktadienį paskelbta, jog atnaujinamas foto modulis. Nuo šiol jis palaiko ir didesnę jų rezoliuciją, kai nuotraukas galima parsiųsti į savo kompiuterį, taip pat pristatomas atnaujinta nuotraukų peržiūra, kai norint žiūrėti foto nebūtinai eiti į naują puslapį. Skelbiama, kad paprastėja nuotraukų talpinimas ir taginimas, o apie viską iš eilės ir plačiai aprašoma FACEBOOK Bloge.

Facebook‘as mažina oficialių puslapių (LIKE PAGES) naujienų atvaizdavimo tvarką, kai komentarai ir LIKE rodomi sutraukti, plačiau pvz. Kiek teko pastebėti, šie pakeitimai matomi tik bendram NEWS sraute, tačiau pačių puslapių viduje išvaizdavimas išliko nepakitęs.

Atnaujinta FRIEND REQUESTS & SUGGESTIONS funkcija, kuri leidžia patogiau administruoti nepageidaujamų žmonių pakvietimus.

Naujasis informacijos skelbimo modulis turės ne vieną naujovę, kurias jau dalinai esame aprašę. Praėjusią savaitę pasirodė papildoma informacija, jog nuo šiol matysis, kam skelbiama informacija bus matoma.

Facebook‘as visiems vartotojams dar nepaleistame modulyje QUESTIONS atnaujina dažniausiai užduodamų klausimų sąrašus, juos labai priartindami prie vartotojams prieš kurį laiką pristatyto modulio „Recomended Pages“.

Atnaujintos reklamos modulio funkcijos


Atnaujintas mokamos reklamos į išorinius web puslapius rodymas. Nuo šiol visos reklamos, kurios ves ne į Facebook‘ą, turės identifikaciją, į kokį web puslapį ji veda. Tikimasi, jog tai sumažins apgaulingų reklamų efektyvumą.

FACEBOOK pristato reklaminių kampanijų modulį, kai galima nustatyti ne tik dienos biudžetą, bet ir visos reklaminės kampanijos sumą VISO.

FACEBOOK didina vienu metu rodomų reklamų skaičių nuo 3 iki 4.

FACEBOOK Places


FACEBOOK PLACES servisas plečiasi į Italiją ir Australiją ir šiuo metu veikia jau 6 Valstybėse.

Buvimo vieta, kuria jūs su draugais dalinatės, nuo šiol ir naujienų sraute. Jos bus išvaizduojamos panašiai kaip ir nuorodos.

JAMES BLUNT vadyba griebia jautį už ragų ir albumo reklamai pasitelkia naująja FACEBOOK PLACES funkciją.


Kitos naujienos apie Facebook‘ą


Labai slapta, bet vis gi, informacija: Facebook‘as dirbs kartu su Apple kuriant muzikinį socialinį tinklą PING. Anksčiau buvo pasirodžiusi informacija, jog Apple be FB‘o leidimo bandė pasiimti tam tikrus duomenis, tačiau jų bandymas buvo nesėkmingas, nes FB‘as atliko blokuojančius veiksmus. Po šio atvejo Apple ko gero, sumanė bendradarbiauti dalykiškai.

FACEBOOK investuotojas angelas Peter Thiel sako, jog kompanija šiuo metu verta apie 30 milijardų $, tačiau iki šiol tiksli jos vertė nenustatyta.

“Laikerio” arba žmogaus, kuris spaudinėja LIKE mygtuką, portretas.

FAQ apie FACEBOOK duomenų centrus.

Microsoft vadovas Steve Ballmer sako, jog nors ir bendradarbiauja su Facebook‘u, tačiau kai kuriuose vietose ir konkuruoja.

Statistikos analytikai NIELSEN ruošiasi paleisti statistikos modulį, kuris skaičiuos reklamos efektyvumo rodiklius socialiniuose tinkluose. Tam tikslui pasirašyta sutartis su Facebook‘u.


Kitos social media naujienos


JAV norima priimti įstatymus, leidžiančius akyliau stebėti elektroninę erdvę bei servisus, tokius kaip BlackBerry paštas, socialinius tinklus tokius kaip FACEBOOK, pokalbių programą SKYPE ir pan. Kontrolės skeptikai šiuos įstatymus vadina kaip interneto raidos stabdžius, jei bus priimti.

"Gawker media" vadovas Nick Denton "IAB's Mixx 2010" konferencijoje Twitter'iui negailėjo kritikos, jį vadindamas "uždaru, elitinės visuomenės, nepakankamai plačiai naudojamu tinklu", tuo tarpu Facebook'ą vertino pozityviau, kurio pagrindinis koziris yra galimybė personalizuoti kiekvienam vartotojui pagal jo poreikius atskirus web puslapius, naujienų portalus ir pan, panaudojant Facebook ekosistemos duomenis apie vartotojus.

Socialinių tinklų vartotojai sugeneruoja mažiau srauto. Ką tai galėtų reikšti?

TWITTER paleido profilių reklamą. Rašinyje galėsit sužinoti, kiek tokie reklamuojami tweetai kainuoja ir kam jie reikalingi?


Trečiųjų šalių aplikacijos


FACEBOOK ir SKYPE partneriauja bei netrukus rinkai pasiūlys integruotą sprendimą.

Prezentacijų ir skaitinių socialinis tinklas SCRIBD pradėjo naudoti FACEBOOK integraciją.

Apie Phrases, antrąją pagal vartotojų skaičių aplikaciją Facebook‘e. Prisipažinsiu, aš ją, kaip ir daugelį kitų, esu užblokavęs.

FACEBOOK aplikacijose pradėjo reklamuoti „Facebook Credits“ korteles, kurias galima įsigyti TARGET prekybos sistemoje.




Patarimai


Konkretūs patarimai, kaip panaudojant standartines Facebook saugumo funkcijas, apsaugoti savo privatų profilį.

Jei ieškote darbo, kuo jums gali padėti FACEBOOK ir LINKEDIN socialiniai tinklai?

ALLFACEBOOK moko, kaip gauti 57000 fanų ir tapti įžymiu Facebook‘e.

Jei mėgstat kompiuterinius žaidimus, ALLFACEBOOK skelbia 10 puslapių sąrašą, kuriuos turėtų sekti kiekvienas užkietėjęs geimeris Facebook‘e.

Ačiū visiems, jog esate kartu su mumis ir iki kitų susitikimų!