Apie visuotinių švenčių ir renginių Facebook fanų puslapius

Facebook šią savaitę pranešė, jog atidaro Vankuverio žiemos 2010-ųjų metų olimpinėms žaidynėms skirtą fanų puslapį, šiuo metu jame prisijungę apie 50 tūkst. olimpinių žaidynių palaikytojų. Gerbėjai gali publikuoti nuorodas, foto ar savo mintis, taip pat vyksta diskusijos.

Vancouver 2010 olympic games Facebook fan page

Londonas taip pat nemiega, ir 2012-ųjų metų vasaros žaidynėms kaupia ištikimiausius fanus. Verta pažymėti ir tai, jog abu šie pirmieji paminėti kanalai turi savo statinius vardus (OLYMPICS ir london2012games) bei demonstruoja savo draugiškumą su atrakintomis pagrindinėmis sienomis, į kurias gali rašyti bet kuris fanas.

London 2012 olympic games Facebook fan page

Trečias olimpinis kanalas “Sochi 2014”. Jame prisijungę dar tik 300 fanų, tačiau suprantama, jog kanalas užregistruotas tam, kad neatsirastų gudresnių, sumaniusių įkurti neoficialų olimpiados kanalą.

Sochi 2014 olympic games Facebook fan page

Ir pabaigai, norisi grįžti į Lietuvą ir prisiminti, kokiai visuomeninei šventei / akcijai / eventui ar paminėjimui buvo panaudoti socialiniai tinklai (nesėkmingi atvejai nesiskaito).

Lietuvos dainų šventės Facebook gerbėjų puslapis

Asmeniškai prisimenu du, kaip aš galvoju, visuomeninius projektus, kuriuos mes padėjome įgyvendinti. Pirmas – Lietuvos dainų šventė, kuri subūrė 3,5 tūkst. fanų ir antras kanalas – Baltijos kelias su beveik 2 tūkst. gerbėjų. Iš matytų kitų iniciatyvų Feisbuke, galbūt dar dėmesys krypo į „Darom“ akcijos viešinimą.

Baltijos kelio lietuviškas Facebook fanų puslapis

Ir iš tikrųjų, kol kas lietuviškame Feisbuke šiek tiek pasigendu pozityvių ir kokybiškų komunikacijos pavyzdžių, čia dar dažnai negatyvi pusė ima viršų. Tačiau nereikia stebėtis: savo naujienų sraute matome draugų ir prekinių ženklų visuotines nuotaikas, nes ten kuriamas turinys – pačių vartotojų, o Veidaknygėj jie tik transliuoja tą, kuo gyvena.