Social media expert, arba sveiki atvykę į 24/7 darbo vietą

Sveiki visi,

Jau kuris laikas su Vaidu darbuojamės social media sektoriuje, todėl kasdien vis ryškėja kontūrai to, ką mes čia veikiame, koks viso to tikslas ir kur visa tai eina, o kai ką gal ir veda.

Greičiausiai daugelis, bent kažkiek besidomintis socialiniais tinklais, turi nuomonę šiais klausimais.

Vienų ji teigiama, kitų neigiama, bet vienaip ar kitaip nepriklausomai nuo patirties turinio ir jo kokybės - esate tinkle.

Tinklų daug, žmonės neblogai įsisavina šių įrankų paskirtį ir tas virtualių galimybių, skleisti žinias spektras auga. Tad nieko keisto, kad tų žmonių svajonė, ar poreikis turėti SAVO TV, radiją, žurnalą ar kokią kitą žiniasklaidos priemonę, tapo techniškai ir finansiškai įmanomi.

Socialinių tinklų platybės visom joms pridavė savitos specifikos, to skirtumo, kuris ir vėl padalino visus į dvi stovyklas. Vienoje ekspertai, kitoje klientai.  Perėjimas iš vienos grupės į kitą priklauso tik nuo asmeninės informacijos , patirties ir praleidžiamų valandų besitobulinant, kiekio. Socialinių tinklų technologinės mutacijos dinamika milžiniška, todėl žinių atnaujinimas kasdienė, o kartais ir kasvalandinė užduotis. Tie, kas skiria daug daugiau laiko negu pakankamai, pradeda lukštentis iš beprasmio "kabėjimo" internete kiauto ir panaudoja tą laiką generuoti naudai. Kokia ji, kiekvienam skirtingai.

Panašu, kad žmonėms jau išgaravo ta iliuzija, kad kuo daugiau mes pasidarysim robotų ir susiprograminsim "softo", tuo mažiau patys dirbsim. Šiuolaikinėje civilizacijoje vertybe laikoma edukacinė koncepcija "mokomės visą gyvenimą" puikiai jaučiama būtent dirbant socialiniuose tinkluose.

Štai su tokia pusę 15' monitoriaus užimančia įžanga ir noriu atkreipti jūsų visų dėmesį į naują 24/7 darbo vietą. Neturėdamas komandos, kuri tave pavaduos, tai ir atostogas galima pamiršti. Taip, jei jūsų įmonė dėl savo veiklos ar požiūrio į poilsį darniai keliauja atostogauti, tad natūralu kad ir komunikacija atostogauja. Tačiau asmuo vykdantis komunikaciją ir toliau privalo gilintis į jo darbui reikalingą informaciją. Šiek tiek man primena muziko karjerą, kuomet kasdien groji, kad būtum "formoj".

Dar vienas pakankamai svarbus aspektas, kam patikite tokį darbą. Techninės žinios įsisavinamos ir pakankamai jauno organizmo, na o antai bendravimo patirtis vis tik manau ateina su laiku (bet nebūtinai, o kodėl nebūtinai labiau tiktų rašyti PDFONTOUR bloge). Tad jei jūsų įmonės komunikacija užsiima "sūnus/duktė/anūkas (-ė)/" kuriam (-iai) 16 metų, tai ir jūsų įmonės bendravimo įgūdžiai yra tų pačių 16kos. Bet tuo pačiu "anksti kėlęs - nesigailėsi" :) Domėtis ir ugdyti įgūdžius, manau kaip tik pats laikas. Jei jau apart ekrano niekas neteikia džiaugsmo, tai bent galima pradėti rūpintis naujų bendravimo metodikų įsisavinimui. Čia gal ir atsirastų noras susitikti gyvą žmogų :).

Kadangi čia apie sunkumus rašiau, tai pridedu ir vieną pliusą tokios veiklos. Šį darbą galima daryti ir distanciniu būdu. Jei žinai ką ir kada, tai kur ir kaip lieka tik detalėse. Tačiau čia vėl gi, jei esate kontoros marketingo žmogus atsakingas už "social media", tai nebūdamas ir nematydamas kasdienio įmonės darbo, netenkate dalies informacijos.  Štai ir vėl pliusas ne visiškas, tad tai šiek tiek atskleidžia motyvą, kodėl šios paslaugos mokamos.

Visa tai tik subjektyvi mano nuomonė dalyvaujant. Sėkmės visiems ir būtų smagu padiskutuoti viena ar kita šiame rašinyje išsakyta mintimi.

Tikiuosi kiti šioje veikloje besidarbuojantys asmenys prisijungs ir pakomentuos iš savo patirties ir matymo kampo.

Pagarbiai
-Aris