FACEBOOK naujienos ir patarimai #49

Labas visiems, skaitantiems savaitinių FACEBOOK naujienų santrauką. Jau kitą savaitę pasieksim 50-ojo įrašų ciklo ribą, tad artėjant prie šios progos, norime šiek tiek atnaujinti naujienų pateikimo formatą. Didelių pakeitimų čia nebus, tiesiog kai kurioms naujienoms suteiksime daugiau svorio, prie jų įtraukdami įdomesnius draugų komentarus iš „Komunikacija Facebook‘e“ LIKE puslapio, kuriame naujausia informacija apie FACEBOOK‘ą pasirodo greičiau nei tinklaraštyje. Tad jei galite, pasidalinkite savo mintimis, kaip jums toks naujienų pateikimo formatas, o mes pradedam šios savaitės apžvalgą.


FACEBOOK naujovės


Pagaliau atidarytas LIKE puslapis Facebook‘e, kuriame pranešama, kas šiuo metu yra blogai su FACEBOOK platformos funkcionalumu ir su kokiom problemom vartotojai gali susidurti.

Facebook‘o kreditai susipažinimui dalinami žaidžiantiems „Social games“.

Kaip rasti draugus FACEBOOK‘e? Galite pasinaudoti testine FACEBOOK aplikacija, kuri jums padės, apie ją plačiau.

FACEBOOK‘as nori pagelbėti šviežiems puslapių administratoriams ir siūlo jiems mini mokymus kiekviename neaktyviame kanale.

FACEBOOK‘as tituliniame puslapyje dar kartą praneša, kad niekada nereikės mokėti mokesčio už Facebook naudojimą.

FACEBOOK‘as su vartotojais testuoja atnaujintą informacijos publikavimo modulį.

Pasikeitė renginių modulio vaizdas Facebook‘e. Tuo tarpu mūsų kanalo draugai, tik pasirodžius šiai informacijai, dalinosi savo nuomone.
[Dainius T] FB vis makaluoja, kad neišsiugdytumėm automatizmo įpročių. Kaip prekių išdėstymo pakeitimas prekybos centre :)

[Andrius B] Esminių pakeitimų nepastebėjau, tik dizainas ir nuorodų vietos pasikeitė, tad ir vertinti galima tik pagal tai.. Visai nieko, + :)



[Miestomeras Egidijus] Labai erzina kad tarp "centro" ir dešinio stulpelio nėra atskirties, toks nedadirbinys, galėtų būt kaip dabar matote dešinėje pusėje atskirta. O dabar tai toks jausmas, kad "liejasi". Bet kita pusė viskas tvarkoje :)

(nuoroda į Facebook įrašą)

Naujos integracijos


Apie Microsoft Outlook integraciją.

Kodėl Windows Live Messenger integracija tokia sėkminga, ir ja naudojasi tiek daug vartotojų?

Snieglenčių gamintojai naikina standartinį puslapį ir perkelia visą turinį į Facebook LIKE puslapį, kad pakeltų lankytojų skaičių. FACEBOOK puslapio prenumeratoriai anksčiau nei kiti (prieš 2 savaites), pamatys naujausią ateinančio sezono kolekciją Facebook‘e.

Lokacijos servisas DeHood paskelbė apie FACEBOOK integraciją.

Kitos aktualios naujienos


Pirmasis komercinis prekinis ženklas Facebook‘e surinkęs daugiau nei 10 mln vartotojų auditoriją yra STARBUCKS. Lietuvoje galime bandyti užduoti klausimą, kurie pirmi surinks 100 tūkst., tik gal geriau jo nereikia, nes prasidės dar didesnė fanų medžioklė.

Airijos vyriausybė socialinių tinklų, o konkrečiai Facebook pagalba rinks gyventojų nuomonę apie tai, kaip dar galima būtų apkarpyti biudžetą.

Tuo tarpu Filipinų vyriausybė FACEBOOK ir TWITTER tinklų pagalba tikisi gauti gyventojų informacijos apie mokesčių sukčiavimą.

7 neįtikėtini dalykai ZYNGA žaidimo FrontierVille statistikoje. Iš pateiktos statistikos galima manyti, jog tai, ką žmonės daro virtualiuose žaidimuose, norėtų daryti ir tikrame savo gyvenime arba taip jau gyvena ir virtualiame pasaulyje stato namų analogą. Tiesa, statistika, kad pvz. Žaidime jau buvo per 2 mln. virtualių vestuvių, 10 mln. laiko gyvatę, o 20 mln. gyvena miške.

Neoficialaus filmo apie Facebook‘ą antrasis ir labiau su filmo esme supažindinantis video treileris.

Facebook‘as ruošiasi paskelbti, jog turi daugiau nei 500 mln. vartotojų.

Coca-Cola atsiprašo vartotojų už galimai žeidžiančią reklaminę Dr Pepper gėrimo reklaminę kampaniją Facebook'e. Tai komentuoja kanalo draugas Justas.
[Justas D] Reklamos žeidžia ir erzina. Jos su mumis elgiasi kaip su protiškai atsilikusiais vaikais. Tačiau jei tokios reklamos egzistuoja, reiškiasi jos daro įtaką. Sąvartyne guli sąžinė tų, kurie manipuliuoja vaikus, kitus vartotojus, kuriems brukami visiškai nereikalingi dalykai, ar net daiktų disciplinos – kaip dabar sukurta „vyriška“ daiktų pirkimo manija – turėti kuo naujesnį, geresni, daiktą, vardan visuomeninio statuso. Kaip visiems svarbu socialinis sluoksnis. Reklamos įtaka galima lengvai suparalelinti su laukinio kapitalizmo įsišaknėjimu. Reklamų tiek daug, kad jų net neįmanoma neišmokti mintinai. Mus prievartauja, mūsų akys tapo išprievartautos. Mes pripratome prie hyperaktyvių judančių paveikslėlių. Šiandien bandžiau atsisiųsti failą iš interneto, tai teko pereiti kryžiaus kelius, kol pavyko paspausti „atsisiųsti“.

(nuoroda į Facebook įrašą)


Patarimas


Net ir 1 klaida gali „nužudyti“ jūsų FACEBOOK puslapio strategiją.

Tiek informacijos šiam kartui, iki susitikimo kitą savaitę, antradienį, tuo pačiu metu, toje pačioj vietoje.