FACEBOOK naujienos ir patarimai #10

Labas visiems, kas jau skaitote šį naująjį „Komunikacija Facebook‘e“ tinklaraštį. Kaip žinia, nuo šio antradienio jis keliasi iš PDFONTOUR Blog‘o ir nuo šiol mūsų rašoma informacija apie FACEBOOK socialinį tinklą atguls čia.

O šiandien norisi pradėti nuo „spam“ temos, kuri niekaip negali išeiti iš mūsų gyvenimo. Atrodo, dar ne taip seniai gaudavome šūsnis el. laiškų, sekretorės pavargdavo kilnoti ragelį kontoroje, nes pardavimų vadybininkai galvojo, kad žmonių groozinimas yra reikalingas kaip oras, o dabar viskas keliasi į FACEBOOK‘ą, kur atsiranda vis daugiau savaip šiukšlinimą suprantančių žmonių. Jau tapo mūsų kasdienybė, jog aptikę viename iš prižiūrimų kanalų kokį gerbėjų publikuotą nesusijusį turinį, nusiunčiame jam privačią žinutę, jog netoleruojame reklamos ir pranešame, jog informacija ištrinta. Kartais susilaukiame ir tokių argumentų:
Atsiprasau bet spaminti nespaminau tik pristaciau nauja daikta tam atinkanciose grupese. Tam ir yra skirtas facebook. Ir nepykite jeigu video bus pakartotas. Tai yra tvarkingas pristatymas.

----------


O kaip traktuojami filmukai, dainos talpinamos jusu lentose pazeidziantys autorines teises. Neieskok razinu siknoje. Nes as galiu traktuoti savo filmuka kaip rasta internete ir tik dalinausi juo su kitais o ne tiesiogine reklama dariau. Traktuoti galima ivairiai. Jeigu lentos autorius nepageidauja vartotoju filmuku paprasciausiai yra funkcija neleisti talpinti ju. Ir viskas tuomet issisprendzia.



Vėliau su šiuo jaunuoliu, kuris pajuto FACEBOOK galią išprominti savo geležines sagtis susirašinėjo mano kolega Aris, kuris minėtam jaunuoliui dar bandė išaiškinti, kodėl užsienio fanų puslapiai su atidarytom lentom pavirtę šiukšlynais.

Ko gero, dėl panašių tiesą traktuojančių savaip vartotojų FACEBOOK tobulina „raportavimo apie pažeidimus“ modulį, kuris nuo šiol turi keletą papildomų funkcijų, tačiau žinoma, jei visi vartotojai bus abejingi net ir savo sienose, jokie moduliai nepadės.

Vieną rytą mintyse puoliau kaltinti kolegas dėl ištrintos informacijos kai kuriuose kanaluose. Po kurio laiko pasirodė, jog nieks nieko neištrynė, o tiesiog FACEBOOKas eilinį kartą buvo susitikęs dėdę techninę problemą. Kiek mes matėme, labiausiai buvo nepasisekę Vyriausybės FACEBOOK puslapiui, iš kurio buvo dingusi visa informacija. Vieną akimirką netgi pagalvojom, jog jau viskas Vyriausybės karjerai Feisbuke, bet pasirodo, klydom, tad sėkmės jiems bendraujant su visuomene socialinių tinklų pagalba:)

20091017_vyriausybe

Kuriuo lėktuvu ir reisu dabar skrendate? funkciją Feisbuke pristato oro bendrovė „Lufthansa“. Jos IT kūrinys „MySkyStatus“ įgalina iš anksto užsiregistravus, pranešti jūsų draugams, kad jūs ore. Kaip rašoma spaudos pranešime, šioje sistemoje kiekvieną dieną randasi vis naujų aviakompanijų ir skydžių, tad prieš savąjį, būtinai pasitikrinkite čia, jei norite visiems duoti žinoti, kur dabar skrendate ir koks jūsų „flight status“.

Tuo tarpu „Red Bull“ dėkoja FACEBOOK gerbėjams, kurių jau beveik pusantro milijono ir siūlo jiems sudalyvauti interaktyviame žaidime, kurio dar tik penktadalis sužaista:)

Tęsiant žaidimų temą, praėjusią savaitę dešimties geriausių FACEBOOK žaidimų sąrašą publikavo MASHABLE. Jis čia, o man labai labai norisi pridėti ir dar vieną, kurį jūs puikiai žinote. Tai UNO.

Apdovanojimai ir Fenikso sugrįžimas. Antraštė apie Feniksą gal šiek tiek ir perdėta, tačiau MOTOROLA – tokia kompanija: tai jai visiška duobė, tai vėl iš naujo reikarnuojasi, ir siūlo naują telefoną, su kuriuo jie sieja savo ateitį. Beje, telefonas turi pilną integraciją su SOCIAL MEDIA, t.y. FACEBOOKu, TWITTERiu ir MYSPACE. Dar vienas teigiamas žingsnis MOTOROLA nelengvame kelyje – ji yra pagrindinė „Atvirų Social Media“ apdovanojimų rėmėja.



Halloween'as artinasi. Tai rodo augantis įvairių helovyniškų programų FACEBOOKe naudojimas ir ekspertai teigia, kad jis artimiausiomis savaitėmis dar labiau išaugs. O jei per šį karnavalą norite pasigaminti išskirtinį kostiumą, renkitės Feisbuko wall'u:)

TRADICINIAI 2 PATARIMAI

Patarimas No. 1 – jei organizuojate renginį, sukurkite kokybišką renginio aprašymą.

Daugelis galvoja, kad FACEBOOKe užtenka sukurti renginį, įdėti nuotrauką ir viskas suksis savaime. Iš tikrųjų, jei norite, kad renginys įgautų virusinį efektą, įgyvendinkite visus šiuos žingsnius (išskyrus tą, kur su bilietų pirkimu, nes Lietuvoj tai gali būti pakankamai sudėtinga). Tokiu atveju galite tikėtis renginio sėkmės Feisbuke.

Patarimas No. 2 – medicinoje svarbiausia yra prevencija.

Ačiū Rasai iš StudentusMedicus.lt, kuri tinklaraščio FACEBOOK naujienų sraute kartais pasidalina ir mums naudingomis nuorodomis. Šį kartą ji publikavo nuorodą į anglišką prezentaciją, kurioje pasakojama, kaip ligoninės dirba su Social Media. Jei kam įdomu, ir užsienio pavyzdžius norėtumėt pritaikyti Lietuvoje, būtinai pavartykite elektroninę prezentaciją, kurios aklai plagijuoti nesiūlome, bet rodome, kad bent jau  įsivaizduotumėte, apie ką eina kalba.

P.S.
Jei turėsite minčių, pasiūlymų, straipsnių ar šiaip padrikos medžiagos apie FACEBOOK tinklo naudojimosi ypatumus, būtinai atsiųskite mums dalinkis eee komunikacija-facebooke.lt, o mes savo ruožtu pasistengsime tai išplatinti.

AČIŪ VISIEMS!